.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر از اقدام مردمی فرماندار
تقدیر از اقدام مردمی فرماندار

در پی خدمات و تلاش های فرماندار چالوس جمعی از شهروندان چالوس با ارسال مطلبی به شمال نیوز از زحمات فرماندار این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

متن نامه این شهروندان به شرح ذیل است:


به نام خدا

هزار فرشته بوسه برآن دست میزنند کزکار خلق ، یک گره بسته واکند

مدیرمحترم شمال نیوز ؛

با سلام

استدعا داریم نامه ما را که به نمایندگی از مردم شریف روستایی از توابع چالوس است را به گوش همه برسانید تا استان نشینان و همه مردم بخوانند- مدت ها بود که دلمان خون بود و علاجی نمی یافتیم و جز خدای عزوجل امیدی نداشتیم. هرروزه تصادفات سنگین و مرگبار رخ میداد و ما جز فاتحه و تاسف ومشاهده خودروهای مچاله شده ، امیدی نداشتیم ، چون گوش شنوا و چشمان بینایی نبود!

اما امروز ما به نمایندگی از اهالی روستای مسده جنب نمک آبرود بابت جلوگیری از قتلگاه ورودی این روستا که با حضور شخص فرماندارچالوس و هیئت همراه در بازدید سه ساعته از تامین جان مردم در ورودی نمک آبرود که با کار انقلابی و ضرب الاجل 48 ساعته با نصب چشم گربه ای ، سرعت گیر ،روشنایی و جذب اعتبار و.. جان هزاران نفر را نجات دادند از عمق جان سپاسگذاریم.

چند روز پیش بود . وقتی در کناره جاده ، فرماندار را دیدیم که همراه فرمانده انتظامی چالوس و مدیرومعاون راه چالوس و عده ای دیگر که ما نمی شناختیمشان و محلی هایی که آنجا بودند و از هم میپرسیدند: این آقا کیست؟ که یکی از همراهان گفت : میرقدیررضایی فرماندار چالوس است . آنها هم با امید که این معضل بزرگ و قربانگاه مردم انشاالله توسط ایشان علاجی یابد به سمت او رفتند.

ما و عده ای دیگر از محلی ها و دهیار شاهد بودیم که فرماندارچالوس با تماس مکرر تلفنی و جلسات سرپایی و ایستاده نقطه به نقطه در حاشیه این جاده ی خطرآفرین اقدامات و دستورات را صادر کردند که ظرف 48 ساعت با نصب چشم گربه ای و سرعت گیر و چراغ روشنایی دستورات فرماندار اجرا شد.

وقتی فرماندار شهرمان را میدیدیم که با قاطعیت از دهیار رضایی خواست که : مرتب با من در ارتباط باش تا این معضل را از این خطه زیبای چالوس رفع کنم. انصافاً خدارا شکر کردیم و امید دوباره در دلمان ایجاد شد و مشکلات زیادی با فرماندار مطرح کردیم.

اما نکته ای دیگر که توجه مارا جلب میکرد دغدغه صادقانه ی فرماندار بود. درآن بین به دستور فرماندار، مدیر شهرک نمک آبرود به کنار جاده آمد و فرماندار از او درخواست مساعدت و همکاری مبنی بر ایجاد دوربرگردان نمود، که مدیر شهرک نمک آبرود در حالی که تفره میرفت ، فرماندار باقاطعیت تمام خطاب به مدیر مجموعه نمک آبرود اعلام کرد که : من برای نجات جان مردم ارزش قائلم و این اعتبار را از شخص استاندار جذب خواهم کرد.

که بعد مطلع شدیم رضایی فرماندار چالوس ضرب الاجل با تماس با استاندار، موافقت اخذ 100 میلیون تومان جهت ایجاد 3 دور برگردان فنی جنب شهرک نمک آبرود و مسیر هتل آزادی را گرفتند.

ای خدا تو شاهد باش که امروز چالوس ، خدمتگذاری صادق ، پیگیر ، قاطع و حضور در صحنه پیدا کرده است. گفتیم شاید از طریق این سایت مردمی، صدای مارا به گوش مسئولین استان و کشور و خصوصاً استاندار مازندران برسانید که اولا تقدیری شایسته از ایشان صورت دهند،

ثانیاً اینگونه مدیران مجرب و متعهد را تا حد توان کمک ویاری کنید. ما به نمایندگی از مردم عزیز منطقه جز دعای خیر به جان رهبری ، دولت عدالت محور و خدمتگذاران ، خصوصاً این سید عزیز و مردمی چیزی از دستمان بر نمی آید.

التماس دعا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1389
انصافا خیلی از عقب ماندگی های چالوس در حال بهبود است.خداروشکر.ما هم از جناب فرماندار متشکریم
نا شناس 5 مهر 1389
من هم از ساکنین شهرک نمک آبرود هستم.واقعا دردل مردم منطقه امید ایجاد شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.